مشاوره تلفنی:

  • مداخله در بحران کرونا ( خط مشاوره تلفنی روان شناختی در بحران کرونا توسط مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه دامغان راه اندازی شد.)

مشاوره تلفنی یکی از شیوه های مداخلاتی جدید است که به سرعت درسرتاسر جهان گسترش کمی و کیفی می یابد. در کشور ایران به دلیل وسعت جغرافیایی، افزایش جمعیت و وجود پاره ای اعتقادات سنتی و مذهبی، استفاده از مشاوره تلفنی بسیار شایع و متداول است.

مشاوره تلفنی به معنای ایجاد یک رابطه قرار دادی و مداوم تلفنی با رعایت اصول مشاوره ای بین یک مشاور متخصص و مجرب و یک تماس گیرنده است. هدف از مشاوره تلفنی برطرف نمودن نیازهای فوری تماس گیرندگان و تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی و جسمی آنان است. بیشتر تماس گیرندگان احساس آشفتگی یا اندوه می کنند و درباره اینگونه احساسات دچار سردرگمی هستند. مشاوره فرایندی است که به تماس گیرنده کمک می کند تا مسائل خود را روشن کنند و قدرت کنترل مسائل آتی را به دست آورد.

با توجه به تنوع تماس گیرندگان و گوناگونی مشکلات آنان گاه ضرورت می یابد که برای ارایه راهنمایی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و دیگر منابع حمایتی ارجاع داده شوند. بنابراین ارجاع تماس گیرندگان یکی از اقدامات خدماتی- تکمیلی مشاوران تلفنی محسوب می شود.

جمعیت هدف جهت ارایه خدمات تخصصی مشاوره ای، کلیه دانشجویان دانشگاه دامغان می باشند. دانشجویان می توانند با شماره های زیر جهت دریافت خدمات تماس بگیرند.

شماره تماس های : 09919204601      و 09390419647     

شنبه الی چهار شنبه از ساعت 9 صبح لغایت 12        

مشاوره آفلاین

جهت ارتباط با مرکز مشاوره اینجا را کلیک نمایید...

مشاوره آنلاین

 

TOP