1- پول به حساب تغذیه واریز کرده ایم ولی شارژ انجام نشد؟
به بانک مراجعه نمایید و رسید تایید شده شماره پیگیری دار را به اتوماسیون بدهید تا شارژ انجام شود.
2- رزرو برای هفته بعد انجام داده ایم ولی ثبت نشد؟
درزمان رزرو حتما بعدا از رزرو کردن یکبار از سیستم خارج شده و سپس دوباره وارد شوید و رزروها را چک نمایید ممکن است به دلایل مختلف ازجمله نداشتن شارژ کافی و یا انتخاب های نادرست رزرو انجام نشود.
3- رمز فراموشی را نداریم و یا رمز فراموشی داریم ولی جواب نمیدهد؟
وارد سیستم شوید و در قسمتی که می خواهید خارج شوید گزینه رمز فراموشی موجد می باشد که از آن طریق رمز فراموشی جدید تعریف می نمایید لازم بذکر است رمز را 4 رقمی درنظر بگیرید
4- رمز ورود را فراموش کرده ایم؟
از قسمت بازیابی رمز و یا بامراجعه به اتوماسیون میتوانید رمز جدید دریافت کنید
5- مبلغ را شارژ کرده ام ولی کمتر شارژ شده است؟
قسمت مالی خود را بررسی نمایید احتمالا قبل از شارژ اعتبار شما منفی بوده است
6- رزرو انجام داده ام ولی مبلغ کمتر یا بیشتر کسر گردیده است ؟
قسمت مالی خود را با ماشین حساب بررسی و در صورت مشکل به اتوماسیون مراجعه نمایید.
7- ازکیفیت غذا ناراضی هستیم؟
حتما به ناظر مستقر در هربخش (خواهران و برادران) مراجعه و شکایت را مطرح نمایید
8- نظرات و پیشنهادات را چگونه اعلام نماییم؟
به صورت کتبی به مسئول اداره تغذیه تحویل دهید و یا در سامانه معاونت دانشجویی پیام ارسال گردد.
9- رزروهای پنج شنبه و جمعه اگر مشکل داشته باشیم چکار کنیم؟
تمامی رزروها را در ساعات اداری انجام بدهید تا درصورت مشکل بتوانید با مراجعه به اتوماسیون مشکل برطرف گردد.