پرسش‌های متداول

تعداد بازدید:۱۲

آخرین ویرایش: ۰۷ تیر ۱۴۰۴


1- کمیسیون موارد خاص چیست؟

کمیسیون موارد خاص به این لحاظ کمیسیون موارد خاص نامیده می شود تا با رعایت مفاد آیین نامه به وضعیت تحصیلی دانشجویانی که مورد خاص تشخیص داده می شوند رسیدگی و رای نهایی صادر نماید.

کلیدواژه‌ها: کمیسیون موارد خاص

2- درخواست چه دانشجویانی در کمیسیون موارد خاص قابل بررسی می باشد؟

موارد خاص به وضعیت دانشجویانی گفته می شود که جریان تحصیل آنها به خاطر عللی خارج از اراده و اختیار دانشجو که در تحصیلشان موثر بوده با مشکل مواجه گردیده که مطابق با ایین نامه کمیسیون در مورد آنها تصمیم گیری می شود

کلیدواژه‌ها: کمیسیون موارد خاص

3- نحوه ثبت درخواست دانشجو در سامانه کمیسیون موارد خاص به چه صورت است؟

دانشجو بری ثبت درخواست خود بایستی ابتدا وارد سامانه stu.du.ac.ir (معاونت دانشجویی / سامانه بوستان) شده سپس در صفحه اصلی راهنمایی ثبت درخواست کمیسیون را مطالعه و مطابق آن درخواست خود را ثبت نماید.

کلیدواژه‌ها: کمیسیون موارد خاص

4- آیا برای درخواست کمیسیون هزینه ای باید پرداخت گردد ؟

بله مبلغ 20 هزار تومان

کلیدواژه‌ها: کمیسیون موارد خاص

5- آیا دانشجو جهت ثبت درخواست محدودیت زمانی دارد؟

خیر. دانشجو بدون محدودیت زمانی می تواند درخواست خود را در سامانه ثبت نماید. 

کلیدواژه‌ها: کمیسیون موارد خاص

6- اعضای کمیسیون موارد چه کسانی می باشند؟

ریاست دانشگاه، معاون آموزشی، معاون دانشجویی و 4 تن از اعضای هیات علمی دانشگاه

کلیدواژه‌ها: کمیسیون موارد خاص

1-  اطلاع رسانی برنامه های اداره تربیت بدنی اعم از کلاس های فوق برنامه، تمرینات تیم های ورزشی،برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی از چه طریقی  می باشد؟

اطلاع رسانی از طریق

کانال تلگرام تربیت بدنی @sportdu
سایت اداره تربیت بدنی sport.du.ac.ir
بردهای تربیت بدنی واقع در مجموعه های ورزشی سلمان فارسی و شقایق
پی گیری از طریق انجمن های ورزشی خوابگاهها و دانشکده ها و انجمن های ورزشی تخصصی